Kontakt med folk från språkresan?

Publicerat i: Frågor&Svar | 2014-06-09 - 22:17:11 | 1 kommentarer


Q: Håller du fortfarande kontakten med människor från språkresan?

A: Jaaa och det är jag såååå glad för!! Vissa mer än andra dock men det är typ så, skulle jag skriva till någon på facebook och börja snacka lite så svarar man. Man kanske inte är så nära alla men man är vänner. Dessutom följer man varandra på instagram och kanske twitter så man kan hålla sig lite uppdaterad på vad som händer i deras liv! Dock pratar jag mest med de som bor nära, vilket är ganska naturligt såklart! Hade varit såååå kul me lite reunion i sommar faktiskt!

Dessutom har jag lite kontakt med några spanjorer, på twitter och snapchat, DET är kul!! 

Svenskar, danskar, italienare, spanjorer, norska... bara massa härligt folk!!
 




Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka butiker och cafeér gällde membership card?

2014-06-16 - 19:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback