Mer svar!!

Publicerat i: Frågor&Svar | 2014-07-05 - 23:45:32 | 0 kommentarer


Hejhej! 
Snart är det dax för mig att åka iväg på språkresa, och jag undrar om det är något speciellt man bör tänka på att ta med sig?^^ 
Tack på förhand! ^^
Svar:
Åhh så härligt, för dig, och så härligt för ALLA som har sin resa framför sig! Jag har en vän som ska åka snart också (aviiis!!) och det jag sa till henne var "tänk på att vara social, tänk på att våga prata med folk redan från första stund, även om det känns läskigt, alla vill skaffa nya vänner och man måste bara våga göra det!" och jag tror det är det allra viktigaste - du måste ha med din egna sociala förmåga, du måste ha med DIG SJÄLV, vara dig själv och ett bra humör. Kläder, skor, mat, tandkräm och shampoo kan du köpa där. 

Vad är membership card till för?
Svar:
Helt ärligt så vet jag inte haha.. nej men kan inte komma på något speciellt vi använde de till.. men det är bra att ha med sig och skriva ner nummer osv osv om något händer. Sen gav det även lite rabatt i vissa affärer :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback