Våren närmar sig

Publicerat i: Före språkresan | 2013-03-26 - 17:47:47 | 0 kommentarer


Vi har äntligen fått påsklov och om 3 månader är det dags att åka iväg på språkresan. Alltså, 3 månader är ju inte alls mycket och jag längtar så så såå mycket. När lovet är slut, då har vi kommit in i April och då öppnar My Page och vi kommer nog få hem papper osv, sen är det då Maj och i den månaden har vi några studiedagar och sen slutar vi den 5 juni! Jag är lite nervös inför de nationella proven som är kvar (geografi, matte & engelska) men det ska nog gå bra. Det börjar också bli lite bättre väder, fast jag ska inte säga för mycket. Men idag har jag tex. varit ute och sprungit en skön runda och nu ska jag snart packa lite och senare åka iväg till en vän för att ha en mysig tjejkväll/pyjamasparty med tjejerna från klassen! 
Är lite skoltrött men jag ser framemot språkresan och jag ser den som en belöning på alla timmar och allt man lagt ner på skolan under alla dessa år och det ska bli skönt att faktiskt gå ut grundskolan! 

Jag brukar försöka slänga in någon fin bild, och idag blir det en vårig bild! Glöm inte att jag gärna svarar på frågor om ni har några! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback