Day 2 - THE START

Publicerat i: Under språkresan | 2013-06-27 - 18:20:00 | 2 kommentarer


Imorse när jag vaknade kände jag mig helt utvilad och jag kände mig redo för allt som väntade... nu är jag trött..haha. Till frukost fick vi flingor med banan och mjölk, toast med nutella, sylt eller marmelad. I vår lunchlåda fanns vars två mackor med något korv-liknande, chips, choklad och dricka. 

Vi hade townwalk på förmiddagen, vi gick inte så jättelångt men vi gick typ förbi Priiimark, wiiie så awesomee. Här finns en hel del bra affärer, mee gusta! Vi hade skolan på eftermiddagen, dock var det bara placement test. Inget man behöver oroa sig för, det är ju mest för se vilken nivå man är på ungefär, du blir inte bedömd eller så. Det är ju för att du ska hamna i en rättvis grupp i skolan.

Till middag fick vi kyckling i någon sås med potatis och morötter! Ikväll är det diiiiscooo, wehoo! 


Tre bilder från vårt rum,
 

Kommentarer
Postat av: Emme

Åh så myys det ser ut, blir bara mer och mer nervös av dina fina inlägg om språkresan haha!

Svar: Åhh jag var också jättenervös och satt och kollade igenom samma språkresebloggar typ 111 gånger, så jag förstår dig!! Du kommer ha det grymt!
angelicabengtsson.blogg.se

2013-10-18 - 20:21:23
URL: http://emmesphotos.blogg.se
Postat av: Emme

Sv: Jag hoppas verkligen det! :D

2013-10-18 - 22:41:49
URL: http://emmesphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback