Day 7 - LESSONS, SHOPPING, DISCO

Publicerat i: Under språkresan | 2013-07-02 - 23:30:00 | 0 kommentarer


Ja, idag hade vi först lektioner och efter det tog vi bussen till Poole! Det var egentligen tänk att vi skulle ha sightseeing idag men det är inte så bra väder så vi ska ta det nästa gång vi ska till Poole. Vi fick shoppa på shoppingcentret, Dolphin shopping centre och det enda jag köpte var tre baslinnen från Primark för 3 pund styck. Perfaaa typ. 
Vi var hemma runt fem och sen tog vi bussen mot stan igen runt sju. Det var dags för diiiiscoo. Idag var det på Halo, dock tycker jag Cameo var bättre men det var ändå kul! NU är jag trött så godnatt!

överblick på Halo // svenskar och spanjorer i min aktivitetsgrupp // några av alla våra ledare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback