Day 6 - FIRST OF JULY

Publicerat i: Under språkresan | 2013-07-01 - 17:17:00 | 0 kommentarer


Wahh it's already julyyy now. Idag hade vi först lektioner på förmiddagen, at days hotel. Vi har blivit indelade i grupper och jag är i level 4, högsta, wiiiie.. haha! Vi hade lite olika övningar, och sen nu i eftermiddag hade vi laserquest (laserdome), tyvärr kostade det extra (9 pund) men det var kul! Efter det fick vi freeetime. Och då körde vi på shopping! Så, har köpt lite nya kläder idag, men tänkte att jag visar allt sånt i ett eget inlägg senare när jag är hemma!

Nu är vi hemma och ska snart äta, sen ska vi ta bussen till stan och har Crazygameees på stranden! :) 

Taggade ledare och taggade giiirls (från vänster, Lovisa, jag och Johanna) tidigare idag innan Laserquest!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback