Day 5 - BATH

Publicerat i: Under språkresan | 2013-06-30 - 23:26:00 | 0 kommentarer


ÅH JAG HATAR ATT VARA FÖRKYLD. Jag blev förkyld typ redan i torsdags och idag har det fan varit ännu värre. Mina ögon bara rinner och rinner och näsan också. Blöööö. Har haft ont i halsen men just nu är näsan och ögonen värst.
Idag har vi iaf varit i Bath, vi åkte buss dit och det var så varmt och jag fick ha solglasögon på mig hela vägen för att solen gjorde att ögonen rann extra mycket. 

Väl i Bath hade vi lite sightseeing och sen åt vi lunch på ett torg där det fanns massa äckliga fåglar. Sen fick vi shoppingtimee. Dock köpte jag inget men hängde med andra :)

Lite blandat från Bath,

På bussen hem kände jag hur jag bara ville hem, hem till Sverige. Sova i min egen säng och vila ut. Jag kände mig så nere och så trött och allt kändes så jobbigt. Det är jobbigt att vara iväg här och må såhär dåligt, men jag kände att nej, stannar jag hemma hela kvällen så kommer jag få ännu mer hemlängtan, så jag, Louise, Johanna och Malin bestämde oss för att äta på KFC och efter det gick vi till stranden eftersom vi i bussen bestämt oss för att träffas där runt halv åtta - åtta, dock var vi inte alls många först men vi var några svenskar, sen såg vi några italienare som vi ropade på, och sen kom fler och fler svenskar. Vi hade det veerkligen supermysig hela kvällen. Även några spanjorer kom. Vi satt och snackade och vi åkte även slänggungor. Åhhh bästa kvällen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback