Day 12 - SIGHTSEEING IN LONDON

Publicerat i: Under språkresan | 2013-07-07 - 22:30:00 | 3 kommentarer



Jaa, vad säger man om London!? I loveeee ths city 
Vi tog tåget till London runt 9.00 och var framme vid 11.00, och då gick vi direkt från Waterloo station mot London Eye, Big Ben, Westminister Abbey och sen stanna vi för lunch i St James park (tror jag). Efter det gick vi vidare mot Trafalgar square och Picadilly circus. And that was it! Vi fick sedan fritid och vi skyndade oss till Victoria Secret där vi var ett bra tag, sen hann vi även med en fika på Starbucks innan vi skulle samlas igen. Jag köpte 5 par trosor och bodysplash, men somsagt, all shopping visar jag senare! 

När vi åkte hem kom världens mest random gubbe in på tåget och satt sig vid oss.. där han började raka sig. Man bara, jo men tjena, välkommen in i gänget.. hahaha vi skratta så sjuukt mycket men fick börja snacka om något och låtsas att vi skrattade åt det. Vi kom tillbaka runt halv åtta men sen var det kaos i Bournemouth så vi var inte hemma i värdfamiljen förrän typ halv tio - tio!  Nu har vi ätit typ sallad och kött och nu ska vi sovaa!

Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

På vilken gata ligger Victoria's secret butiken ?

Svar: New bond street tror jag den heter :)
angelicabengtsson.blogg.se

2013-08-27 - 10:14:52
Postat av: Julia Johansson

Tack ;)

2013-08-28 - 10:01:54
Postat av: Ellen

Hur mycket fick ditt handbagag och väskan väga ?

Svar: Har svarat i ett inlägg på min blogg :)
angelicabengtsson.blogg.se

2013-08-31 - 10:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback