Q/A - vikt på väskor

Publicerat i: Frågor&Svar | 2013-08-31 - 12:13:46 | 1 kommentarer


Q: Hur mycket fick ditt handbagage och väskan väga?
A: Jag åkte med British airways och där fick man cheka in en väska på 23 kg och sen fick man då ha handbagage på också max 23 kg, men du var tvungen att orka lyfta upp det på hyllan där uppe i flygplanet. Jag hade en kabinväska och en handväska som handbagage och det var inga problem att ha både ock, jag la kabinväskan ovanför på hyllan och sedan handväskan under sätet framför mig, så som man ska göra liksom :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag ska åka På språkresa till Bournemouth nästa år, och jag har nån fråga! När man är i London, hinner man med att shoppa mycket? :)
Och vilka affärer finns i Bournemouth?
Finns det något under dessa tre veckorna som man absolut inte får missa?
Kram

Svar: Har skrivit ett svar i ett inlägg. Kram :)
angelicabengtsson.blogg.se

2013-08-31 - 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback