Svar

Publicerat i: Frågor&Svar | 2012-10-09 - 21:30:00 | 1 kommentarer


Det var extra rolig att logga in här idag och se två nya kommentarer! Fick även en liten fråga, från en anonym, så svarar här i ett inlägg! 





Svar: 
Hejsan! Det blev runt 16000 allt som allt. Jag bokade inom ett visst datum, och då fick man lite rabbat, så själva resan blev 13100, men sen tillkommer försäkring och avbeställningsskydd (om man vill ha det!) och även en kostnad för att det är högsäsong, så man får räkna med lite mer.
Nu kanske någon tror att jag bor i värsta rika familjen och är bortskämd osv osv, men nej, det är jag inte. Jag kommer betala en del av min språkresa själv och ska försöka tjäna ihop shopping-pengar själv. 

Det är verkligen jättekul med frågor och jag svarar gärna. Jag kan ju inte fråga på något om hur det är på språkresan, men om ett år så kan jag, haha. Ni får gärna skicka en kommentar och ställa er fråga. Kanske ni undrar varför jag valde just STS, kanske vad jag har för förväntningar, om jag är nervös osv osv. Våga fråga! Kanske fler som har samma frågor, men jag kommer samla alla Frågor&Svar i samma kategori där folk senare kan gå in och läsa. Då kanske andra personer får reda på svar om de läser vad andra frågat! 

Kommentarer
Postat av: Saga

Har du valt Bournemouth paris eller bara Bournemouth?
Sedan undrar jag hur jag ska övertala mina föräldrar?
Jag är trots allt bara 13 år, dom säger att jag får åka när jag är femton men jag kanske inte vill åka då?
Jag måste beställa nu annars kommer det ju inte finnas kvar några resor, och då måste jag vänta till 2014 :/

Svar: Har svarat på dina frågor i ett inlägg :D angelicabengtsson.blogg.se/sprakresa :)
angelicabengtsson.blogg.se

2012-12-30 - 07:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback