Evenemang på facebook

Publicerat i: Angelica tipsar | 2012-11-07 - 15:24:00 | 1 kommentarer


Det händer ju inte alls mycket på språkrese-fronten, så då blir det lite dåligt uppdatering här, men jag kikar in varje dag och kollar om någon skickat en fråga eller så! 

Idag när jag gick in på facebook via mobilen i skolan så såg jag att STS hade lagt ut massa nya evenemang och gick in och kolla och de har lagt ut olika evenemang för olika kursorter för nästa sommar. De som ska till Torquay går med i Torquay 2013 med STS språkresor, de som ska till Malta går med i Malta osv. Jag ska gå med i Borunemouth grupper såklart, så kan man ju hitta fler som ska dit samtidigt som mig :). 





Någon frågade mig om hur man gör en egen header..

Sjävla headern (bilden) gör du i valfritt program, tex Picasa, gimp, photoshop, ja finns många program. Sedan måste du ladda upp bilden och kopiera länker och klistra in i stilmallen. TRYCK HÄR för att läsa mer om hur du sätter in den på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag ska dit <3 Måste tacka ja till evenemanget! :)
vilket datum ska du dit?

2012-12-30 - 06:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback