2013

Publicerat i: Före språkresan | 2012-11-20 - 22:02:00 | 0 kommentarer


I början av året, den 21 februari åker jag iväg till London, tillsammans med Johanna, Julia, mamma och Johannas mamma. Det blir förmodligen massa shopping, god mat, typ Nandos, Starbucks, Milkshake city och annat trevligt. Big Ben, London Eye, Red Busses och allt annat som tillhör London. Jag har ju aldrig varit i London, men älskar staden ändå (haha!), men det ska bli riktigt kul att få komma dit och se allt som man tidigare bara sett bilder av!

Vi kör två smällar i en, under vårt London besök är det ju även One Direction konserten, anledningen till att vi åker dit. 24 februari 2013.

Nej, men såhär är det faktiskt: Innan vi ens fick reda på att det skulle vara en Tour så hade vi snackat mycket om att vi ville till London. Både min och Johannas mamma ville det och sen när vi då fick reda på att killarna skulle ha en konsert så tänkte vi att det blir perfekt. Dessutom är det på sportlovet, even better! Så vi åker inte till London bara för att gå på en konsert, vi vill faktiskt dit också och gå runt i fina London!

Den 16 april ska jag, Johanna och Julia åka över till Köpenhamn och se Olly Murs! Han är väääldigt bra live ska ni veta så det kommer bli kul att få se honom igen! 

Den 5 juni (tror jag) börjar soooommmarloooooooooooovet. Något jag längtar enormt mycket till även om jag vet att jag kommer gråta dagen då det är dags. 

Den 26 juni sätter jag mig på ett flyg mot London, igen. Sedan på en buss mot Bournemouth. I tre veckor. Tror ingen missat att jag längtar väldigt mycket! 

Någon gång i Augusti börjar jag på en helt ny skola, men nytt folk, nya vänner och med massa minnen från sommaren. 

Känner att jag just nu lever lite för framtiden, vilket jag borde sluta med direkt. Vill ta vara på dagarna men vad är det att ta till vara på? Äta, sova, plugga och träna. My life at the moment. Snart lov, snart jul, snart nyår, snart 2013! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback