Regnade det mycket?

Publicerat i: Frågor&Svar | 2014-05-29 - 23:12:26 | 1 kommentarer


Q: Hur var vädret när du var där? regnade det mycket? 
jag ska till bournemouth i sommar, och jag hoppas på fint vänder, men det är ju trots allt england ;)

A: Ja, jag fick höra många gånger innan jag åkte "varför valde du engeland.. lycka till med vädret och lycka till att bli brun" och jag svarade mest "fast jag valde inte england för att bli brun" MEN vi hade galet  bra väder! De första dagarna var lite otur dock och man kände mest NEEEJ snälla låt oss få lite sol. När vi skulle till första studentparty så öste det ner, haha. Men, sen fick vi världens tur och hade soligt vartenda dag och jättehärligt väder! 

Vi lyckades pricka in en fin sommar i Bournemouth men kan ju inte garantera dig/er något som åker i år. Håller tummarna för er, så ni kan få uppleva härliga dagar och kvällar på stranden ni med!!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller du fortfarande kontakten med människor från soråkresan?

2014-06-04 - 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback