Umågs man bara med svenskar eller?

Publicerat i: Frågor&Svar | 2014-01-02 - 01:30:55 | 3 kommentarer


Jag ska till Bournemouth i sommar och jag valde international. Blev det t.ex. att svenskarna var mest tillsammans? 
Umgicks man men de som valde classic?

Åhhhh vad kul!! Du har sååå mycket att se fram emot och såå mycket kul som väntar dig!! Och du kommer få leva i en underbart fin stad. Har du några specifika frågor om Bournemouth så släng in frågor bara!
Jag gick också International, vilket alla som var där samtidigt som mig gjorde. Det fanns ingen Classic (tror några hade valt det men det blev för få) men det var ändå flest svenska så ja, man umgicks mest med svenskar. I min aktivitetsgrupp ingick det två svenska grupper plus en spansk grupp och de var ändå ganska många så där hade vi ändå tur. Men ärligt talat, många av spanskarna ville bara vara med varandra, men där fanns några som gärna var med oss och dansade med oss på disco osv, men det var lite uppdelat, tyvärr. Man kom inte så närma dem. Jag tror alla vi svenskar var mer öppna och försökte inleda konversationer men sen kan det också handla lite om hur pass säker man känner sig i engelskan! 

Här har vi några svenskar och några spanjorer! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man blir ju uppdelade efter kunskaper i skolan. Sen efter skolan är man i de grupperna fortfarande? Gör man några aktiviteter bara med (skolgruppen)?

Svar: Har svarat i ett inlägg nu :D
angelicabengtsson.blogg.se

2014-01-02 - 22:58:14
Postat av: En tjej

Hej jag har tre frågor som skulle vara bra om du kunde svara på :)
Åt du ute många gånger eller åt du bara hos din värdfamilj?
Vad spenderade du dina fickpengar på?
Om man vill shoppa ganska mycket och handla på lite dyrare affärer vad tror du är lagom att ha med som fickpengar? :)

2014-01-03 - 22:59:06
Postat av: Anonym

Hej skulle du kunna lägga ut några bilder på saker du köpte i Bournemouth och London :)

Svar: Har svarat i ett inlägg nu :D
angelicabengtsson.blogg.se

2014-01-04 - 15:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback