Jag förstår er som ska åka till sommaren

Publicerat i: Efter språkresan | 2014-04-19 - 10:13:58 | 0 kommentarer


"Åhh jag har läst allt som du skrivit om din språkresa nu,jag ska till LA med STS om 69 dagar och är helt sjukt taggad! Jag gör det som du skrev för ett år sedan att du gjorde hela tiden: läsa igen 45 tusen bloggar om såna som vart på språkresa, läst STS sida minst 28 miljarder gången osv...och detta gör jag typ varje dag! Hehe, minst ut sagt HELT GALET SUPER DUPER HYPER TAGGAD!!"

Detta är ingen fråga och inget svar men var bara tvungen att svara ändå..
ÅHHH vad jag är glad för din skull, du kommer ha det SÅ bra och SÅ kul!! Ja, jag förstår hur du känner dig och jag vet den känslan av att gå in på 20 olika bloggar och INGEN har uppdaterat något.. och STS sidan kan man utantill liksom. Jag förstår hur taggad du är och jag hoppas du får en GRYM resa med många nya vänner, minnen och massa skratt. ÅHH vad jag önskan att jag kunde åka igen!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback