Scrapbooken

Publicerat i: Efter språkresan | 2013-11-20 - 17:01:58 | 2 kommentarer


Q: Hej! 
    Lite nyfiken, vad var det för scrapbook ni gav värdfamiljen?:D

A: Alltså, förlåt SÅÅ himla mycket att jag inte visat bilder, det är klart man blir nyfiken. Jag har valt ut några bilder som jag tog på Scrapbooken vi gjorde och gav till vår värdfamilj. De blev verkligen jätteglada och de tyckte det var kul att få se bilder från vårt liv och hur vi lever typ! 

 
Detta är som sagt bara några av alla uppslag, vi hade bilder från hela året runt :)

Kommentarer
Postat av: Emme

Åhh så fin! :D

Svar: tack! :D
angelicabengtsson.blogg.se

2013-11-22 - 07:28:23
URL: http://emmesphotos.blogg.se
Postat av: Emme

Har du något speciellt tips till den/de som ska åka på språkresa 2014, något som man kommer på under eller efter resan? ♥(som man önskar att man hade vetat tidigare)

Svar: Bra fråga!! jag har skrivit ett inlägg på bloggen :)
angelicabengtsson.blogg.se

2013-12-04 - 19:39:35
URL: http://emmesphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback