En fråga till!

Publicerat i: Frågor&Svar | 2013-11-09 - 18:03:07 | 2 kommentarer


Q: Du skrev att du inte hade WiFi hos din värdfamilj, när uppdaterade du då din blogg? I skolan? :3 
Måste man ha en Brittisk accent, alltså blir lärarna sura om man pratar typ amerikanska? :o

A: 
Haha true true! Nu kommer sanningen fram.. jag bloggade inte en enda gång under resan... MEN när jag kom hem, då redigerade jag bilder och skrev inlägg om alla dagarna, och ställde in när inläggen skulle publiceras, dvs, bakåt i tiden. Detta gjorde jag för att man skulle få en inblick i hur det var på resan! Såklart hade det bästa varit om man uppdaterat direkt för att få med massa detaljer och tankar typ, men jag löste det på bästa sätt! 

Och som svar på din andra fråga, NEEJ NEEJ NEJ oroa er inte över sånt. Det är skitsvårt för en svensk att ha en perfekt brittisk accent och de blir verkligen inte sura, de är ju där för lära och de vet om att vi inte snackar brittiska liksom, de förstår ju er ändå! Men, jag säger bara en sak, VÅGA prata engelska, skit i hur det låter, prata prata prata, för man måste våga för att bli bättre!


Det är jättekul att svara på frågor, så bara fråga på!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

Jättebra tips i sista meningen, något man verkligen kan ta åt sig! ^^

2013-11-17 - 12:40:57
URL: http://emmesphotos.blogg.se
Postat av: En tjej

Hade du med dig en systemkamera?
Om du hade de, var det svårt att ha med den på utflykterna och kunde man ha med sig den till stranden?

Svar: Har svarat i ett inlägg på bloggen :)
angelicabengtsson.blogg.se

2013-12-26 - 12:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback