VÄRDFAMILJ!

Publicerat i: Före språkresan | 2013-05-06 - 19:32:00 | 2 kommentarer





Jag har fått min värdfamilj! Kom hem från träningen och tänkte att "åh, det är måndag, något kanse har hänt på MyPage" och så loggade jag in och såg "My Host Family" och "Timetable". Åhhh typ döööör av lycka.

Jag ska bo hos Mrs June Ann och förmodligen har ju hon en man, men där står endast ett namn. Det står att det inte finns några barn, men kan vara så att dem har barn men att de inte bor hemma. Deras intressen är motorsport, schak, hantverk, trädgårdsskötsel, walking (vad säger man på svenska?gå promenader?), drakflygning och resor. Känns som lite blandade intressen och det blir spännande att se hur det ser ut hos dem! Tyvärr står där ingen email, men nummer och adress har vi :)

Sen har vi fått timetable också, alltså flygtiderna. Samling på Kastrup 05.25, hejja hejja! Och här ovanför ser ni också lite hur MyPage ser ut! 

Kommentarer
Postat av: ☆ Maja

Åh, jag har inte fått min värdfamilj ännu! Avundsjuk! ;)

Svar: Ja, blev helt förvånad när jag såg att jag fått min! :o Du kommer få din snart ngn dag :D
angelicabengtsson.blogg.se

2013-05-07 - 10:58:05
URL: http://fotochick.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahhaa ooopps, skit i min tidigare kommentar såg nu att du visst fått familj ^^

2013-05-22 - 16:18:37
URL: http://summerintorquay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback