My Page

Publicerat i: Före språkresan | 2013-05-01 - 11:14:48 | 4 kommentarer




Finally! Åhhhh har väntat på att få inloggningsuppgifter till My Page skiiiitlänge. De skulle ha kommit i förra veckan men STS skickade ut mail att de hade lite tekniska problem men igår så kom det! Min vän Malin smsade mig typ vid 11, halv 12 att hon fått det och jag bara uhhhh vill ocksååå, men jag fick mitt senare, typ vid 4 eller något. 

Vad är My Page då?
Ja, ni ser ju på bilden lite vad det är. Men, den informationen som står där är ju ganska oinstressant. Jag vet ju vad jag själv heter, vart jag bor, vart jag ska och när osv, men lite längre ner på sidan finns där några olika dokument, en liten text om Bournemouth typ (läste den innan och längtar mer och mer bara!), ABC handboken och sen två andra dokument. Ett som man ska skriva ut, fylla i och skicka till STS och sedan ett ang. flygresan.  Ska läsa det igen så jag fattar vad jag ska göra, men måste vänta tills jag vet vilket flygbolag vi ska åka med.

Det roliga kommer senare! Flygtider och värdfamilj! Några jag vet som ska till Torquay har redan fått värdfamilj.. såå fusk haha. Det stod i mejlet vi fick att flygtider ska finnas tillgängliga under v. 20 så det är ju ett tag kvar.. Sen värdfamilj.. ja, det ska vara klart senast 14 dagar innan avresa så jag får väl hoppas att det kommer så snabbt så möjligt. 

Jo, juste, på My Page står det vem som är min ledare, så den infon har jag fått, och även hans mail om man har några frågor osv, så kan man maila honom! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har redan fått reda på mina flygtider, hihi :)

Svar: Åhh fusk! Haha vill också veta! Vart ska du åka? :)
angelicabengtsson.blogg.se

2013-05-02 - 18:29:04
Postat av: ☆ Maja

Hej! Jag ska åka till Bournemouth samtidigt som du!
Vill du länka till min språkreseblogg, så kan jag länka till din? :)
http://fotochick.blogg.se/bournemouth/?tmp=967431

2013-05-05 - 15:23:45
URL: http://fotochick.blogg.se/
Postat av: Julia Paulsson

Jag har redan fått mina flygtider och jag ska samlas på kastrup kl. 4 på morgonen.. Men de gör väl inget, bara man kommer iväg :D

Svar: Meeen det är ju kul att åka iväg så tidigt! Haha :D Jag ska in och kolla om jag fått mina tider nu.. :)
angelicabengtsson.blogg.se

2013-05-06 - 08:24:05
URL: http://radiokex.blogg.se
Postat av: Ida

Hoppas du får din familj snart! Rebecca och jag fick våra kanske någon månad innan, men sen försvann bådas och Becca fick inte en ny förens typ två dagar innan vi åkte.. Rätt dåligt av STS tycker jag.. Men enligt henne själv så fick hon världens bästa familj så det gjorde inte så mycket! :)
Ska förresten länka din blogg i ett inlägg på vår blogg nu! ;)

2013-05-22 - 16:14:37
URL: http://summerintorquay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback