Dags för avresemöte!

Publicerat i: Före språkresan | 2013-05-04 - 09:37:42 | 1 kommentarer



Det får bli en liten halvkass bild idag.. det duger väl!

What's up? Idag är det avresemöte! Jag har läst igenom STS' hemsida typ miljoner gånger så jag tror jag vet mycket av det som de kommer säga men om inget annat så är det kanske bra för mamma, så hon vet hur allt kommer funka osv. Jag är är iaf jättetaggad! En tjej som också ska till Bournemouth ska också till avresemötet idag så vi kommer ju förmodligen träffas! Vi ska till Malmö, samma ställe som vi var på infomöte i höstas. Då hade vi inte bokat men jag längtade redan då och nu är det bara 53 dagar kvar och det är typ ingenting!!??
I höstas satt vi ute på mötet för att vaktmästaren kom inte den tiden han skulle så vi kom inte in.. vi får väl se hur det blir idag!

Kommentarer
Postat av: felicia

Hej jag har precis skaffat en blogg om min sommar i Brighton och undrar om vi kan göra ett bloggbyte (eller var det nu heter) :)

2013-05-05 - 15:44:15
URL: http://brighton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback