Q/A

Publicerat i: Frågor&Svar | 2013-03-01 - 21:07:22 | 1 kommentarer



Svar: 
Först och främst, förlåt för ett litet sent svar men har varit iväg osv, men jag hoppas du blir nöjd ändå!

När du går in och bokar din resa, så när du kommer till sidan där du ska fylla i namn, adress osv, så finns där en ruta där det står "Jag vill bo tillsammans med" och i den rutan skriver du då in din kompis namn. Om din kompis heter Elsa Svensson, så skriver du Elsa Svensson! 



Hoppas det var till häjlp och har ni frågor så svarar jag gärna :)

Kommentarer
Postat av: linnea

hej, jag ska också iväg till england i sommar på språkresa & undra mest om du har börjat gå på sts möte eller något sånt nu inför sommaren? :)

och riktigt bra blogg du har!

2013-03-02 - 15:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback