En liten uppdatering

Publicerat i: Före språkresan | 2013-03-01 - 21:01:39 | 0 kommentarer




För en vecka sedan befann jag mig i fina staden London och jag längtar tillbaka sååå mycket. Åkte förra torsdagen och kom hem i måndags, sent på kvällen! Vill ni läsa mer om mi resa så är det bara att kika in på min "vanliga" blogg, angelicabengtsson.blogg.se :).

Fick ett litet smakprov av England och vad som väntar till sommaren och jag är så så såååå taggad. Jag ville verkligen inte gå på flyget när vi skulle hem men det kändes bra att veta att jag ska åka tillbaka till sommaren. 117 dagar kvar!

Min uppdatering här är ju inte den bääästa men idag är det 1 mars och våren kommer närmre, vilket betyder att det kommer börja hända lite på språkrese-fronten och jag kommer skriva om allt såklart! Det hade även ramlat in en fråga, så jag skriver ett inlägg direkt här efter och svarar! 

Dessutom har fler och fler gått med i evenemanget (för oss som ska till Bournemouth) på facebook och det är roligt att snacka med lite folk som ska till samma ställe som mig! Många verkar ha valt 23/6-16/7, vilket då är via Paris, så jag känner att jag valt rätt datum och jag är sååååå excited för resan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback