Undrar du något?

Publicerat i: Före språkresan | 2013-06-11 - 17:00:18 | 2 kommentarer


 
Det är bara 15 dagar kvar!!!! Ihhh vill  inte att tiden ska gå såååå fort för jag måste hinna göra massa roliga saker innan jag åker och ta vara på mina lediga dagar, och jag vill ju inte att allt bara ska vara över!

Meen, jag tänkte se om det är någon som har någon/några fråga/frågor? Ja, soo far då. Kan ju inte direkt svara på hur det är när man väl är iväg men ang. MyPage, STS, packning och sånt, det kan jag ju svara på, eller i alla fall försöka! Så har ni några frågor så kan ni väl bara skicka en lite kommentar så tar jag upp allt i ett inlägg (om det nu blir några frågor)!

Kommentarer
Postat av: isabella

vad kostade resan? Och vad kommer det för extrkostnader?

2013-06-12 - 16:08:56
Postat av: Josefin

Vad fick dig att välja just brounemouth? Jag ska nog åka på språkresa nästa sommar och jag har svårt att välja ställe, några tips? :)

Svar: Roligt att du frågar, har gjort ett inlägg med svaret! :D
angelicabengtsson.blogg.se

2013-06-18 - 17:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback