Ett svar igen!

Publicerat i: Frågor&Svar | 2013-06-19 - 00:08:34 | 1 kommentarer


Svar:
Jaa varför valde jag Bournemouth? Tyckte det såg så fint ut på bilderna och stranden lockade väldigt mycket, så tror det är det som gjorde att det blev just Bournemouth. Både jag och Johanna (som jag åker med) fastnade för Bournemouth direkt så vi bestämde oss för den staden helt enkelt. Dessutom är Bournemouth en ganska stor stad och har lång fin strand med många soltimmar (i genomsnitt.. vi kanske bara får regn?) så det var också lockande!
Några tips? Ja, sortera ut lite, eller vad man ska säga. Först och främt, vilket land vill du till? Bestäm det och kolla runt på bilder, jämför faktan. Vill du åka till en kuststad eller inte? Vad ingår?... Ja, och sen välj det som känns mest rätt för just DIG!

Kommentarer
Postat av: julia johanssonn

Skulle kunna skriva till mig på min e-post som jag skrev? Ska också åka på språkresa och är lite nervös, kanske är lite tidigt men har ändå planerat saker och undrar massa. Skulle bli glad om du skrev till mig och om jag fick ställa några frågor.

Svar: Ja, jag svarar gärna på frågor! Du kan maila mig på [email protected] om du vill fråga något :)
angelicabengtsson.blogg.se

2013-08-26 - 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback