I'm home

Publicerat i: Efter språkresan | 2013-07-17 - 10:13:45 | 2 kommentarer


Jag är hemma. I min egna säng, med datorn i knäet och en halvt uppackad väska. Jag har haft det så otroligt kul och så otrolig bra. Det är nu i efterhand man inser vilka underbara och härliga vänner man träffat, man inser att man gjort så mycket roliga saker med folk som man för tre veckor sedan inte kände alls. Man inser att allt man längtat till och allt man varit orolig för.. ja nu är det över. Och det kommer aldrig med komma tillbaks. Jag kommer kunna träffa människorna, men själva resan är över. Men staden och vännerna finns kvar, och so does the memories. 

Jag har ingen aning om vem som ens läser detta men jag vill bara säga ett stort tack till ALLA, varenda person, som var med på denna resan. Om jag så snacka med dig varje dag eller inte, you were there and made this trip awesome. Jag har haft så jäävla kul och jag är så glad att jag fick göra denna resan. Ni är fan bäst! 

Nu känns allt tomt, men ändå skönt. Borta BRAAA men hemma bäääst. Jag har saknat my family sååklart men annars så KÖTT, god och bra frukost, TRÄNING. Peoplee.. underskatta inte sverige, jag lovar er, vi lever i ett bra land!

(Jag ska sätta mig och skriva inlägg om alla dagar och bak-tidsinställa, så kan ni läsa sen. Har ni frågor så är det bara att skriva en kommentar!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Biiiilder! :)

2013-07-17 - 11:41:16
Postat av: Elma

Hejsan, jag undrar hur mycket pengar du har med dig, och hur mycket du kunde shoppa och så, om det du hade med dig var tillräckligt, för mycket, lagom eller för lite? :)

2013-07-17 - 21:57:35
URL: http://elmisloveit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback