Day 9 - DANCE WITH ME TONIGHT

Publicerat i: Under språkresan | 2013-07-04 - 23:00:00 | 0 kommentarer


Vi började dagen med lektioner, sen efter lunch hade vi leaders choise. Idag jag hela vår aktivitetsgrupp till en park och hade lite namegames med spanjorerna, så nu kan jag nääästa alla spanjorernas namn. Så grymt!

Efter det fick vi fritid så vi gick runt i stan lite och på the square stod där en kille och sjöng och vi har sett han här några dagar innan så idag bestämde vi oss för att fråga om han kunde sjunga en Olly Murs låt, and HE DID. Han sjöng Dance with me tonight!
Åh han bara "this is for two girls" och han sjunger faktiskt bra! Sen gick vi fram och snacka med honom och var supersnäll! Han tyckte det var coolt att vi var från Sverige och när vi sa hejdå, han bara "can I get a hug?" och jag bara "yeah, sure" så kramade jag om honom och han typ tryckte ihop mig till en pannkaka, haha. Så söt!
Efter det köpte jag och Johanna varisin milkshake på Shakeawaaay, idag tog jag en Chocolate chip cookie! 

När vi kom hem fick vi potatis, korv och böner i tomatsås. Inte världens godaste men det gick ner. Vi tog bussen tillbaka igen runt sju och nu ikväll har vi haft STS world championship. Vi målade svenska flaggor i våra ansikte och vi fick många blickar på väg från the square till stranden, och några ropade Swedish house maffia och vi bara YEEAH THAT'S RIGHT! 



sista bilden är tagen av maja, http://fotochick.blogg.se/bournemouth/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback