Day 8 - OCENARIUM

Publicerat i: Under språkresan | 2013-07-03 - 23:44:00 | 0 kommentarer


Heeelt sjukt att vi varit här en vecka nuu.. 

Som föregående dagar, lektioner på förmiddagen idag, inte så kul men man överlever. Dock är en av våra lärare vääldigt seg, haha. I eftermiddags var vi på ett Ocenarium här i Bournemouth. Det var inte jättestort men det var ganska kul faktikst. Efter det fick vi fritid så jag och Johanna köpte en frappe från Starbucks, mmmmmh. 
När vi kom hem så fick vi träffa vår värdfamiljs barnbarn och sen åt vi typ lite blandat friterat med pommes och även pizza. 

Nu ikväll har vi haft Sportsday på stranden, vi var med vår aktivitetsgrupp (min grupp, en grupp som åkte via Paris och en spansk grupp) och vi delades in i lag och körde blind-fotboll och krabbfotboll. 
Och, jag fick så himla mycket sand i mitt öga och den spanska ledaren kommer komma ihåg mig för detta... haha. 

Lite bilder från ocenarium, 


Taggade tjejer inför kvällen,
första bilden, Malin, Elin och jag på bussen, andra bilden, Malin och jag på bussen


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback