Day 21 - HOME TO SWEDEN

Publicerat i: Under språkresan | 2013-07-16 - 08:09:00 | 1 kommentarer


 The day is here. Jag och Johanna har varit uppe sen ca halv sju och nu är klockan lite över 8. Vi ska samlas tio över nio i Kings Park så ja, vi ska köra runt halv nio då det brukar var mycket trafik på morgonen osv. Folk ska till jobbet och barn till skolan. 


Vi har lyckats trycka ner i stort sätt allt i våra resväskor och just nu är jag ganska sugen på att komma hem och kram om my family. Mina katter och min kanin. Svensk mat. Grillat kött. Min säng. TRÄNINGEN. 
Det finns mycket jag uppskattar med Sverige just nu, dock gillar jag England som land i sig och jag vill fortfarande flytta hit, dock vill jag äta nyttigt och träna även om jag bor här. Vi har sagt hejdå till vår värdpappa då han kört till jobbet, men vår värdmamma ska skjutsa oss till Kings Park så henne säger vi hejdå till där.

Denna resan är i stort sätt över och jag har lätt haft tre av min bästa veckor i mitt liv. jag har lärt känna så många underbara människor och även om resan är slut, så finns staden, vännerna och minnen kvar. Nu ska jag stänga ner datorn och packa in i bilen. Vi hörs i Sverige. Frågor och allt är välkomna! 

 

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Haha, det går att äta nyttigt i England också men i början kan man bli lite chockad. Låter som om du haft kul.

Svar: Klart det går, det handlar ju om vilken livstil man väljer bara, men under min språkresa gick det inte eftersom v-familjen gav en mat osv :)
angelicabengtsson.blogg.se

2013-12-18 - 00:14:33
URL: http://barabrittiskt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback