Day 18 - MY BIRTHDAY

Publicerat i: Under språkresan | 2013-07-13 - 22:26:00 | 0 kommentarer


Jag väcktes av att Johanna sjöng för mig, sååå gulligt. Tack fina fina vän! Sedan gick jag upp och gjorde mig klar och när vi skulle äta frukost så hade min värdmamma lagt fram ett paket och ett kort till mig. Såå gulligt! Sedan sjöng hon också, haha! 

När jag sedan kom till busshållsplatsen så stod Malin, Louise, Hanna och Maja där och började sjunga. Såå fint och såå snälla. Sedan fick jag superdupergoda muffins (frostingen var bäst!). Taack världens bästa och finaste vänner! 

På tåget åt vi muffins och bjöd på alla som vill ha, haha. När vi sen var framme i London så sjöng min grupp för mig på Waterloostation och gav mig en köpt tårta (som var asgod) och gav mig ett kort där allas namn står. Blev såååå glad. Taaack! <3

Dagen i London var till för enbart shopping så that's what we did. Träffade även Sabina idag, en tjej som jobbar som Au Pair i London. Vid fyra gick vi mot Nandoooos. Jag, Johanna, Sabina, Louise, Malin, Elin och Lovisa. Älskar Nandos, sååå himla gott. Perfekt på min födelsedag! Vi skulle samlas igen vid sex, så vi tog the underground till Waterloo station och sen tåget hem typ halv sju. 

Hade en superbra dag och tack alla ni som gjorde dagen grym! Tack för alla grattis, det värmer och gör mig glad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback