Day 15 - MINIGOLF

Publicerat i: Under språkresan | 2013-07-10 - 23:15:00 | 0 kommentarer


Idag tog vi bussen till Boscombe för att spela minigolf! Vi fick göra våra egna team och jag var med Vilma, Melina, Johanna och Carmen (spanks). And... jag vann! Sååå bäst! 
Vi tog bussen tillbaka ganska tidigt så vi hann med lunch i parken innan vi gick till the College. Hatar att ha lektioner där nu på eftermiddagen.. varmt och dåligt. Jag tycker alla lektioner borde vara på förmiddagen, så man hade eftermiddagen fri att göra aktiviteter på. 

Ikväll var det Cinema på schemat, typ alla gick på det men det var optional och kosta ca 6 pund, så inte såå dyrt men kände inte att där var någon film jag verkliiiigen ville se, så ikväll har jag hängt med lite svennar, spannar, norrar, ittar och dannar (Spanjorer, Norrmän, Italienare och Danskar)! Vi satt mest och snackade, och jag har även snackat lite med svenskar jag inte pratat med så mycket innan så det var superkul! Innan vi sen tog bussen hem så gick jag, Maja, Anna, Matilda, Hanna, Felicia och Johanna in på donken och åt glass!
NUUU ska jag sovaa godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback