Day 13 - PIZZA HUT

Publicerat i: Under språkresan | 2013-07-08 - 23:15:00 | 0 kommentarer


Neeeew week. Usch, tiden går så fort och jag är så trött. Man sover lite och gör mycket.. ingen bra kombonation!

Idag har vi haft lektioner på eftermiddag och det kommer vi ha resten av veckan också. Dessutom har vi lektioner på the college denna veckan och det är så himla varmt där inne och luftkonditioneringen funkar typ inte så man dör typ. Men i alla fall, imorse hade vi photoquiz, vilket var superkul! Har tyvärr inte alla bilderna därifrån, men kan berätta lite snabbt hur det går till,

Ni delas in i grupper inom din aktivitetsgrupp och sen får ni en lapp med massa ställen dit ni ska gå och ta foto. Man ska vara så kreativ så möjligt och ha med så många så möjligt i bilden, sen fotar man på så många ställen så möjligt och sedan visar ni bilderna för er ledare och de ger ut poäng osv! Jag var med Wilma, Natalia (spansk), Tova och Felicia! Tyvärr vann vi ej men vi hade kul i alla fall! 

Nu ikväll har vi bowlat och vi hade samling redan 18.50 så jag och Johanna kände att vi inte hann hem om och äta, så vi ringde vår värdmamma i förmiddags och sa att vi skulle äta ute. Jag, Johanna och Elin åt på Pizzahuuut!! Sååå gotttt typ dör. Elin och Johanna blev övermätta medan jag blev mätt men inte så övermätt så jag var på väg och spy, haha! 

My bowlinggaaang, Linnea, Ivar, Johanna, Nadia och Kalle! 


Sen efter bowlingen var det några som ville gå ner till stranden och bada, så jag, Johanna och Kalle hängde med ner, dock bada inte vi!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback