Day 11 - STONEHENGE AND SALSBURY

Publicerat i: Under språkresan | 2013-07-06 - 23:33:00 | 0 kommentarer


Idag samlades vi 09.00 på the Pavilion, då vi skulle ta bussen därifrån till Stonehenge. Stonhenge var en av alla dessa "optional", alltså kostade den extra, 15 pund kostade den. 

Alla grupperna hade Stonehenge idag (de som ville då), så de hade hyrt in 3 bussar tror jag och just den bussen min grupp skulle åka med hade gått sönder så vi kom iväg mycket senare än alla andra vilket var lite synd, men vi kom fram till Stonehenge till sist. 

Det var inte superdupermegaskit kul där, det är liksom några stenar man går runt och kollar på, men det är en av englands mest omtalade platser och det kändes kul att få komma dit liksom. Och, det var många andra som tänkte så, för shiiit vad mycket folk där va!


Efter det tog vi en lunch på gräset innan bussen rullade vidare mot Salsbury. Där fick i freetime och vi fick göra vad vi ville. Jag och Johanna mötte upp Malin, Louise, Ida och tre danska killar, och vi letade upp Shakeawaay. Idag blev det nutellasmak! Efter det satte vi oss vid en kyrka (cant remember the name..) med några danska tjejer och vi satt där och snacka bara typ!

 

När vi kom hem så tog vi bussen hem och åt, sedan gick jag, Johanna, Louise och Malin ut på en PW på 8 km, med några meters spring och ett stopp på en lekplats där vi körde lite övningar. Det var superskönt att svettas lite. Saknar träningen så mycket och känner att jag äter allt för mycket choklad men ja..

Imorgon väntar LONDOOOON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback