Vad hade jag för väskor?

Publicerat i: Frågor&Svar | 2013-12-29 - 22:23:49 | 1 kommentarer



Någon frågade om en bild på mina väskor jag hade min packning i och detta är den bästa jag kan hitta, tyvärr! Detta är från flygplatsen klockan tidigt på morgon... fan vad jag var nervös där, men samtidigt så otroligt glad och excited för allt som väntade!! På bilden är det jag och min vän Johanna jag åkte med.. den lila och svarta väskan är mina, och även handväskan som är ovanpå den lila. Johanna hade två väskor som var lika stora som mina så ja, ni skulle se när vår värdmamma försökte få in detta i sin bil.. hah. Men det funkade ;).

Kommentarer
Postat av: Q

Vad hade du med dig för jackor? Och vad hade du på dig för kläder på kvällarna när det var svalare ute?

Svar: har svarat på detta i ett inlägg :D
angelicabengtsson.blogg.se

2013-12-30 - 16:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback