Ta med systemkamera?

Publicerat i: Frågor&Svar | 2013-12-26 - 19:16:00 | 1 kommentarer


Hade du med dig en systemkamera? 
Om du hade de, var det svårt att ha med den på utflykterna och kunde man ha med sig den till stranden?

Ja, jag hade med mig en systemkamera på resan. Alltså.. ja, systemkameror är ju ganska klumpiga och stora att ha med (dock är STS väskorna fett stora och rymliga så den får ju plats) och framförallt så är de ganska tunga att gå och bära runt på hela dagen. Jag hade inte med min kamera på allt vi gjorde, vilket jag såklart ångrade lite i efterhand men samtidigt har man ju sin mobil med sig och med dagens smartphones så kan man ändå ta hyfsade bilder, och ofta finns det ju någon som har en kamera och man kan alltid skicka bilder till varandra osv när man kommer hem! Jag hade med den till stranden några gånger och det funkade bra, man behöver ju inte tex. lägga den på handduken när man vet att handduken blir sandig men längst ner i väskan funkar alltid. Klart det kommer komma lite sandkorn på den men det tåler kameran. När det gäller att lämna kameran på stranden när man badar (för jag skulle inte rekomendera att ni badade med den ;)) så är det såklart inte så smart att lämna alla sina saker men ofta var man ganska många som tillsammans gick ner till stranden och då kan man be någon att hålla koll på ens saker liksom, så det löser sig! 

Bilder från stranden (på kvällarna) och från London.. åh vad underbart det var!

Kommentarer
Postat av: Q

Kan du lägga upp en bild på de väskor som du hade med
Dig?

Svar: la upp ett inlägg på min blogg! :D
angelicabengtsson.blogg.se

2013-12-27 - 11:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback