244 dagar kvar!

Publicerat i: Före språkresan | 2012-10-25 - 18:11:00 | 0 kommentarer


Har börjat hitta lite nya språkrese bloggar och det känns skönt att det inte bara är jag som börjar så tidigt, även om jag var typ en av de första. Idag är det 244 dagar kvar tills jag åker, och eftersom jag åker den 26/6 så är det 8 månader och en dag kvar. Snart så! 

Glöm inte att ni gärna får ställa frågor till mig, eller bara slänga in en liten kommentar. Om någon av er som läser också ska iväg och har en blogg så kan vi ju läsa och länka varandras bloggar! Kommentera gärna om ni ska till Bournemouth samtidigt som jag. Skulle vara roligt! 

Tumblr_mbufyfwryi1qeji4ao1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback