Hur många dagar är det kvar?

Publicerat i: Före språkresan | 2012-11-27 - 18:02:13 | 0 kommentarer


Bestämde mig för att göra denna som en underblogg till min andra blogg, så jag samlar allt ang. språkresan här ist. Kanske blir lite lättare för folk som kanske kommer läsa min blogg om ett år för att åka iväg 2014, så nu kör vi såhär! Har även flyttat över alla inlägg, publicerat de på rätt dag & tid, så nu ska allt vara rätt. I hope. 


Det händer ju inte alls mycket om språkresan nu i vintermörkret, men ska försöka uppdatera här sometimeees, bara för att liksom. Har inget att säga nu heller. Det är 27 dagar kvar tills julafton, 34 tills nyår och 211 till språkresan. Lyssnar lite på 1D's album och ska träna om en timme! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback