New header!

Publicerat i: Före språkresan | 2012-12-01 - 18:09:50 | 2 kommentarer





Uppdaterade min header lite så nu är den väldigt high tech, haha. Nej, men ni ser själva - det är kategorierna där uppe, så om man håller musen över tex. "Före språkresan" så kommer pilen bli en sån hand, som visar att det går att klicka där, så om ni klickar där kommer ni direkt till "före språkresan" - kategorin. Det går inte att trycka på "under språkresan" och "efter språkresan", men det kommer senare. Är glad att jag tog mig tid att lära mig hur man gör länkar i headern för det kan bli riktigt snyggt och bra! Nu; titta på One Tree Hill! My new obsession..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken härlig blogg du har!

2012-12-11 - 19:54:30
URL: http://hejbus.blogg.se/
Postat av: Lillan

Jag måste bara kommentera. Var i bournemouth förra sommaren med sts och bara jag såg din blogg fick jag världens bästa känsla i magen. Hoppas dock att ni får bättre väder än oss för vi hade regn varje dag utom 3 dagar så att jag tyckte att det var fantastiskt även fast det regnade så mycket förklarar ju en del. Ha det bäst!!!

Svar: Åhh, hoppas din resa var superbra, trots regnet. Jaa, england fick mycket regn förra sommaren, har en vän som själv var i Torquay och där regnade det också, men jag hoppas jag får sol, hihi :)
angelicabengtsson.blogg.se

2013-02-26 - 18:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback