Enjoy it

Publicerat i: Frågor&Svar | 2013-09-05 - 18:32:26 | 0 kommentarer


Q: Hej! Jag ska åka På språkresa till Bournemouth nästa år, och jag har nån fråga! När man är i London, hinner man med att shoppa mycket? :) 
Och vilka affärer finns i Bournemouth? 
Finns det något under dessa tre veckorna som man absolut inte får missa? 
Kram

A:
ÅHHH I'm so jealous. Vill uppleva hela min resa igen. Hoppas du får en underbar resa! Man åker till London en gång för sighseeing och sedan en gång för shopping om man har explorer pass (iaf, vi gjorde det). Under vår sighseeing dag så fick vi några timmar för shopping, vilket var grymt. Vår ledare sa att vi skulle ta sighseeing touren snabbt (vi gick) och sedan fick vid göra vad vi ville fram tills tiden vi skulle samlas. På shopping dagen kom vi dit vid 12 tror jag och skulle samlas igen vid 18 (i think..) så det var ju en del timmar, dock går tiden såååå himla snabbt så man får typ springa. Sen åt vi ju dessutom på Nandos så vi la ju lite tid på det, men ändåå. I Bournemouth finns en hel del bra affärer, både skor och kläder (& tescoooo ♥♥♥♥♥♥) så lägg inte tid på tex. Primark när ni är i London (för Primark i London=kaoos!!), i Bournemouth får ni tid till shopping och då är det bara att traska upp för en jobbig backe, haha! 
Om det är något under dina tre veckor i Bournemouth du inte får missa, så är det att NJUTA av tiden. Det låter så där cheesy att bara "åh ja njut av tiden" men ärligt talat, N J U T, du kommer sakna det något enormt och det är inte efterhand man inser vilka underbara människor man lärt känna. Och, var inte rädd för att prata med alla nya, ta steget till en ny vänskap. Det fanns vissa jag inte snacka med så mycket förrän typ sista veckan och det ångrar jag nu i efterhand. NJUT OCH SNACKA, skaffa minnen och gör allting till något roligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback