Day 4 - CARNIVAL

Publicerat i: Under språkresan | 2013-06-29 - 23:20:00 | 0 kommentarer


Alla grupper samlade 9 på the square idag, vissa åkte till Splashdown medan andra stannade kvar i Bournemouth. Splashdown var optional (frivilligt) och kostade tyvärr extra, vilket var riktigt dåligt tycker jag, men jag stannade iaf kvar i Bournemouth under dagen. Vi tog en buss till en gata (som vi åker på varje morgon med bussen) för att där skulle vara en karnival, så vi stannade där och kollade på den, sen fick vi ta bussen tillbaka och göra vad vi ville typ. Jag och Malin ville till stranden, och även Elin ville det, men vi behövde först ta bussen hem och hämta badkläder, så visste vi inte vart bussen skulle gå så vi stod och vänta och när bussen kom skulle vi se vart den skulle svänga, och så blev jag nästaaan överkörd typ. Och, innan dess när vi väntat på bussen (innan vi började undra om vi stod vid rätt busshållsplats) så kom en äldre dam och sa "excuse me" för hon skulle komma förbi Malin som stod långt ut på the sidewalk (trottoar angelica) och då aktade Malin sig, och sen när denna äldre damen då gick förbi sa hon "stupid biatch".. man bara.. eh have a nice day too. Fast, det var himla kul!

Vi kom till stranden runt ett tiden och sen låg vi där ett bra tag. Det var typ jag, Malin, Louise, Lovisa och Elin. Sen vid fyra eller något gick vi därifrån och traskade mot Shakeawaaay. SÅ GOTT TYP DÖR. Jag tog en toblerone milkshakee, såå gott! 


Nu på kvällen har vi haft BBQ at the beeach. Även spanskar kom då de kom hit idag. Det var supermyisgt och man träffade alla grupper, så det var superkul! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback