Day 3 - FISH N' CHIPS

Publicerat i: Under språkresan | 2013-06-28 - 22:23:00 | 1 kommentarer


Vi samlades imose, klockan 9 på the square. Det är typ "torget" i Bournemouth och där kommer vi samlas i princip alla dagar. Vi hade leaders choise på morgonen idag, så vi gick till en mobilaffär och de av oss i min grupp som ville fixa ett engelskt nummer gjorde det. Jag fixade ett engelsknummer och en väääldigt snygg mobil. Five pounds it is! Sedan satte vi oss på Donken, för vår ledare sa att där fanns WiFi, dock funkade det ej.. där satt vi mest och snackade regler. Sedan hade det blivit fint väder (ja, det regnade imorse) så vi satte oss i parken, som ligger mellan the square and the beach, och åt vår lunch. Senare begav vi oss mot "skolan" vilket är ett hotell. Där ska vi vara idag, imorgon och nästa vecka, sen veckan efter kommer vi vara på ett college!

Vi fick lite fritid på eftermiddagen, sen tog vi bussen hem och åt. Fish n' chips, typical england. Sedan tog vi bussen in igen och då hade vi STS club evening med alla grupperna som befann sig där då. Vi var på stranden, blev indelade i grupper, så skulle man bygga det finase och högsta sandslottet! Tyvärr vann inte min grupp, dock var vår snyggast.. ehh. Lägger in en bild när jag kan sno från någon.. hehe.

 

Kommentarer
Postat av: Iza

E ledarna svensk talande?

2013-07-28 - 13:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback