Day 20 - GRADUATION AND FARWELL

Publicerat i: Under språkresan | 2013-07-15 - 23:18:00 | 0 kommentarer


Sitter här på vårt rum och gråter. Usch, vet ni hur jobbigt det är att säga hejdå till folk du umgåst med konstant i ca 3 veckor? Människor du kommit så nära så det känns som ni känt varandra hela livet. Människor som gjort hela resan grym och människor man inte kommer träffa på jättelänge. Nej, dagen i sig har varit bra men kvällen.. fyfan.

I skolan hade vi typ graduation idag, på förmiddagen. Vi hade lektioner först, som var skiiitsega dock varade dem inte såå länge men ändå. Sedan gick vi ut och hade utdelning av Certificate!
 


Efter det gick hela vår aktivitetsgrupp till en restaurang, Mary Shelley, och åt. Det var supergott och trevligt! Jag satt med Johanna, Linnea och Kalle :)



Efter det hade vi lite fritid och jag gick ner till stranden med några stycken medan Johanna köpte present till mig. Hon kom ner till stranden ett tag därefter och av henne fick jag en tjocktröja, en vanligt t-shirt och ett nagellack, som heter angelica ;). Vi åkte hem runt fyra tror jag och åt, och gjorde oss klara för den absolut sista tiden/kvällen med alla underbara människor. 

Vår buss var sen idag, SÅKLART, men inte såååå mycket så vi hann i tid. Ledarna hade köpt grillar och marshmallows så vi grillade dem, men efter en stund sprang alla rundor osv. Jag grät inte från början, men när jag gick till Lovisa, då var det kört. I just started to cry a looot och Im sorry everyone who saw me while I was crying the whole evening but I couldn't help it. Det var så sjukt jobbigt att säga hejdå och tänka på allt roligt vi har gjort tillsammans och hur bra vänner vi blivit, och nu är allt slut. Over. Imorgon åker vi hem, back to normal. Visst ska det bli skönt att komma hem. Känna sig hemma på riktigt, träna, äta svensk mat... men alla människorna här... de måste jag lämna. Jag ska hoppa i säng nu och vara redo att packa ner det sista imorgon. Det är fan svårare att packa ner 3 veckor i en resväska än att packa för 3 veckor. 

Några spanskar och några svenskar,


Sweeediish people yoo

Tre söta och snälla spanjorer!


Ganska många av de spanjorerna som var i mitt aktivitetsgrupp. Åhh my spanish peoplee i miss u.

Fyra av tjejerna i min grupp, sååå fina!
 
Nu ska jag krypa i säng utan att gråta. Jag kommer sakna allt och alla så himla mycket. Ni är så underbara hela högen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback