Day 19 - BEACH AND SHOPPING

Publicerat i: Under språkresan | 2013-07-14 - 20:06:00 | 0 kommentarer


Idag stod det Southampton på schemat, men det var bara typ 10 stycken sammanlagt av alla grupper som åkte dit. Vi andra samlade 09.00 på the square, men våra ledare kom inte, sen hade någon fått sms att vi typ skulle leta efter dem osv osv, dock gav min grupp upp, vilket var lite synd men alla var helt trötta och alla ville bara sola typ. Alla ledarna var på stranden och de blev inte sura på oss, de bara skrattade och sa att vi inte vann och vi bara ah, okej.. typ. Jag solade en stund innan jag och Malin gick upp till the square och shoppade lite. Sedan tog vi en fika på Starbucks också! Jag åkte hem runt fyra tiden och när jag kom hem var ingen hemma och det var sååå skönt att bara vara för mig själv lite. Jag duscha av mig lite snabbt, sen somnade jag. Fick äta själv, för Johanna var i Southampton och hon missade en buss så hon fick vänta läänge. Nu är vi hemma aloone och ska börja med packningen. Usch, vill inte åka hem, vill inte lämna alla. Dock saknar jag svensk MAAAT, träning och min säng. 

En del av det jag köpt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback