Språkrese-bloggar

Publicerat i: Angelica tipsar | 2013-01-19 - 19:20:57 | 1 kommentarer


Det var någon som frågade på min andra blogg om jag hade hittat/läst andra språkrese-bloggar, så nu tänkte jag länka några bloggar som handlar om språkresor! 

onething.webblogg.se - My frieeend Johanna som jag åker med. Hon sktiver om annat också men om ni letar upp kategorierna i menyn så hittar ni kategorin "Inför språkresan" och där kan ni läsa lite vad hon skrivit än så länge :)

sprakresaengland.blogg.se - Maaaalin som jag började snacka med pga att hon åker till samma ställe som mig. Hon har bara skrivit typ fem inlägg men sa precis till henne att uppdatera så vi kan ju alltid hoppas!

torquaytvatusentretton.blogg.se - Två tjejer, Elin & Kajsa, som åker till Torquay i sommar :)

lisabengtsson.webblogg.se - En tjej som Hastings i sommar! :) 

nattstad.se/Linneaaldenlid - En tjej som är länkad på STS hemsida, har inte snackat med henne men hon åker till Malta i sommar, hon skriver om annat också men finns en kategori som heter "Malta 2013" så där kan ni trycka er in och läsa. 

Det finns säkert fler och om någon annan som läser detta ska iväg till sommaren och bloggar, så kan ni bara slänge in en kommentar så fyller jag på listan!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Vad kul att du ska på konsert där också :D Det ska vi med, Justin Bieber ;) <3
Nej vi kommer inte ta bort dig från bloglovin såklart!
Vi blev följare 11, vilket blev du? :)

2013-01-20 - 13:24:18
URL: http://jjaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback