Drömmer mig bort

Publicerat i: Bournemouth | 2012-09-04 - 11:06:00 | 1 kommentarer


Sitter hemma och är sjuk. Det är verkligen inte roligt. Borde plugga matte och kemi, men jag orkar inte. Sitter och drömmer mig bort till fina England istället. Jag längtar superduperskitmega mycket. Vill åka nuuuu men jag måste nog lära mig att längta efter saker. Jag är sån. Kommer jag på något jag vill göra, köpa eller så, då ska det ske direkt. Men det är bra att ha något att se fram emot. Detta är andra dagen jag sitter hemma och det enda positiva är att dagarna går och att det blir en dag närmre spårkresan, annars är det här ganska så segt. Gillar verkligen inte att vara sjuk. Man bara sitter här och gör ingenting. Och när man väl är i skolan önskar man att man kunde få vara sjuk några dagar. Nej, usch, jag gillar lov. När man är ledig och frisk! 

En liten video om Bournemouth, som får mig att längta even more. :)
 

Kommentarer
Postat av: Lowa

Svar; tusen tack, vad kul att du tycker det :)

2013-06-06 - 22:34:54
URL: http://lowaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback