Träna under tiden?

Publicerat i: Frågor&Svar | 2014-03-16 - 10:48:07 | 6 kommentarer


Q: Som jag har förstått det så tycker du om att träna och hade med dig både löparskor och träningskläder. Jag ska åka den här sommaren och har ett ganska stort behov av att springa/träna. Har man fri tillgång till att sticka ut och springa? Hur fri är man egentligen? :)

A:
Först, förlåt för himla sent svar men hoppas du ser detta!
Ja, jag hade med mig träningkläder och kände också att jag gärna ville ta med mig det för att ge mig ut och springa osv, men sen lyckades jag bli sjuk så träna gjorde jag knappt. När ni är lediga, dvs inte har lektioner eller aktiviteter så är ni fria att göra vad ni vill, men eftersom vi hade ca 30-40 min bussresa från stan och hem så hann vi liksom inte ge oss ut på någon längre löprunda varje eftermiddag eller så eftersom när vi kom hem så tog vi det lite lugnt, åt lite och sen fixade oss inför kvällen men på söndagar hade vi alltid ledig kväll och då gav vi oss ut på en PW en gång men annars tränade jag inte så mycket. Man har inte jättemycket fritid men samtidigt är de flesta aktiviteter roliga och man vill ju umgås med alla och göra saker och inte bara fastna med den/de man åkte med från början eller de man kommit närmst. Var öppen för att snacka med alla och liksom inte vara en tråkig som bara bara bara klagar på att ni inte får göra vad ni vill :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag ska åka till bournemouth i sommar! Så jag undrar, vilka affärer finns där? Tex vs forever21? Primark? Marc Jacobs? Hur lång "fritid" får man i London till att shoppa? Din blogg är superbra och får mig att känna mig mindre nervös (ska åka ensam) kram!

2014-03-16 - 12:59:08
Postat av: Anonym

Vilken "utflykt" var roligast om du inte får välja London? :)

2014-03-21 - 16:47:28
Postat av: ?

Blev fet ofta pinsam tystnad vid matbordet när ni åt med er värdfamilj? Spenderade ni mycket tid med familjen, kollade ni t.ex på tv och sånt?
Älskar din blogg! Det är verkligen snällt att du svarar på alla våra frågor! :)

2014-03-24 - 19:39:14
Postat av: Anonym

Har du några tips på saker som är bra att köpa innan resan?

2014-03-24 - 20:07:47
Postat av: Hanna

Hur "fri" är man när man inte har aktiviteter eller är i skolan? Får man typ åka till stan och shoppa och så utan ledare?

2014-03-30 - 23:20:50
Postat av: Hanna

Hur "fri" är man när man inte har aktiviteter eller är i skolan? Får man typ åka till stan och shoppa och så utan ledare?

2014-03-30 - 23:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback