SVAR PÅ FRÅGOR KOMMER SNART!!

Publicerat i: Efter språkresan | 2014-01-06 - 23:05:14 | 0 kommentarer


Hejsan guyssss. Jag har fått in en del frågor på sistone och jag ska svara på dem i ett kommande inlägg, men just nu har jag lite fullt upp då jag håller på att byta rum här hemma och vi har byggt ihop massa möbler och håller på att flytta över saker från lådor osv. Men det kommer!! Det blir mer än en fråga så vi tar liksom några på en gång. Jag hoppas ni haft en bra jul och att ni firade in nya året på bästa sätt!! Så sjukt att det är 2014 nu!! Jag vet den där känslan JAG ÅKER PÅ SPRÅKRESA DETTA ÅR ... trust me, det är en grym känsla. Det kommer tankar och lite mer deep talk om detta, för det är en sån speciell längtan, right?

En bild på min grupp i en underbar stad framför en underbar byggnad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback