Volleyboll, shopping.. mer frågor

Publicerat i: Frågor&Svar | 2014-02-20 - 21:57:49 | 1 kommentarer


Jag är ledsen för att jag är lite seg men jag hoppas det funkar ändå!! Fråga fråga fråga mer, såå kul att svara och kunna hjälpa :D


Hej! jag ska till Bournemouth i sommar, och jag har valt en inriktning, volleyboll :) 
vet du om det är många som valde volleyboll som ett tillval, och isåfall var det mest svenskar, eller var det mest spanjorer, eller hur var det?
Åhh så kul!!! Hmm jag vet inte alls många som hade volleyboll, där var några svenskar, men verkligen inte många. Vet inte hur det var när det gäller spanjorer osv... men bara för det var lite svenskar som valde det när jag var där betyder ju inte det att det är samma sak i år! Det blir säkert skitroligt!

Kan du lägga upp en bild på din packningalista? 
Har du något tips på saker som man ska köpa innan språkresan :)
Ja, ska försöka leta fram packlistan imorgon och fota den, jag hittade den för ett tag sedan tror jag så den ska finnas någonstans... kan även skriva ut tips i ett seperat inlägg, ska försöka få ut det imorgon!

Fanns det något mer tillfälle för shopping förutom i London och Bournemouth? Isåfall vad fanns det för affärer där?
Ja, vi var i lite andra städer också, alltså de flesta större kedjorna finns i de större städerna, typ som att Vero Moda, Gina, Kappahl osv finns i de större städerna/shoppingcenter är i Sverige, det är alltid smart att googla innan ni åker till en stad för då kan ni få lite koll på vad där finns och även vart de ligger, så behöver ni inte slösa tid på att leta liksom :) 


Kommentarer
Postat av: ?

Delar de in aktivitetsgrupperna före nivågrupperna i skolan? :)

2014-02-21 - 14:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback