Packlista + fråga

Publicerat i: Angelica tipsar | 2014-02-23 - 11:48:21 | 1 kommentarer


Någon frågade efter min packlista så jag letade upp den och här har ni den! Jag skrev väldigt tydligt på den, typ "leopard mönstrat linne" för att jag skulle veta exakt men eftersom det inte ger er något att veta det så skrev jag istället hur många shorts, linnen/toppar osv. 

Handväskan:
Mobil
Kamera
Pass, gröna kortet (försäkringskort), viktiga papper
Pengar
Memberchip card, namn&adress till värdfamilj
Hörlurar, solglasögon, tuggummi

Kabinväska:
Laddare (kamera+mobil)
Extra kläder
Trosor, strumpor, BH
Borste

Bagage:
Jumpsuits (3 st)
3 par shorts
2 par jeans
2 tunna koftor
8 blusar/tröjor/toppar/linnen
Baslinne (svart&vitt)
Bandeu 
Vit jeansjacka
Klänning
Träningskläder (shorts, linne, sportbh)
Sandaler, converse, löparskor
2 bikinisar
Strandhandduk + mindre handduk
Paraply, regnjacka
Adapter
Solkräm
Toffsar, klämmor
Tandborste + tandkräm
Deo, ansiktsprodukter, smink + sminkborttagning
Rakgyvlar + rakgel, parfym, bodylotion
Bindor/tamponger

FRÅGA:
Delar de in aktivitetsgrupperna före nivågrupperna i skolan? :)

Nej, aktivitetsgrupperna har inget med nivågrupperna i skolan att göra, när ni får en MyPage och ser vem som är er ledare så kan ni genom det få reda på era aktivitetsgrupper, men vår aktivitetsgrupp var två svenska grupper plus 1 spansk vilket betyder att vi hade tre ledare när vi hade aktiviteter. Hela aktivitetsgruppen har lektioner samtidigt men delas in i nivåer efter ett prov man gör! :)

Kommentarer
Postat av: Lydia

Som jag har förstått det så tycker du om att träna och hade med dig både löparskor och träningskläder. Jag ska åka den här sommaren och har ett ganska stort behov av att springa/träna. Har man fri tillgång till att sticka ut och springa? Hur fri är man egentligen? :)

Svar: har svarat i ett inlägg :)
angelicabengtsson.blogg.se

2014-03-06 - 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback