Två frågor

Publicerat i: Efter språkresan | 2013-07-30 - 22:04:07 | 1 kommentarer


Jag svarar gärna på era frågor, det är bara till att skicka en kommentar!

Vad e club evening? 
På vår clubevening så var vi alla grupper tillsammans (svenska, norska, danskar, italienare och spanjorer) och gjorde olika lekar, där man var i sina aktivitetsgrupper och tävla mot varandra. Vi hade tex frågesport om våra ledare och lite annat!

Är ledarna svensk talande?
Det finns både svenska och engelska, de jag hade var engelska Inget som ni behöver bli rädda eller osäkra på, de lärarna vi hade var supersnälla och skulle det vara så att ni inte kan förklara eller ni inte förstår, då har ni andra svenska runt om dig som kan hjälpa till. 

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej! Jag ska till bournemouth nästa sommar och jag undrar om det var nära in till stan och bra shopping? Eller fick man ta bussen dit?
Var det dyra priser?
Vad fanns det inne i piren?

2013-08-17 - 14:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback