Vad för ytterkläder??

Publicerat i: Under språkresan | 2013-12-30 - 17:11:36 | 2 kommentarer


Vad hade du med dig för jackor? Och vad hade du på dig för kläder på kvällarna när det var svalare ute?

Jag hade med mig en svart tunn jacka och en vit jeansjacka som jag typ aldrig använde. De första dagarna hade vi lite regn och då hade jag jacka på mig, men sedan hade vi ju sån tur med vädret så jackan följde typ med på morgonen men sedan pressades den ner väskan där den låg tills nästa morgon, typ. På kvällarna hade jag oftast en stickad tröja med mig som jag drog på mig när det blev lite svalt och det funkade super. Precis som hemma så är det ibland jättesköna kvällar medan det ibland är lite svalare, men en stickad tröja funkade, någon kväll hade jag nog en hoddis dock men jackan kom inte till så mycket användning. Men tänk också på att vi hade otroligt tur med värmen. 

På kvällarna.. ja de första dagarna hade jag jeans på mig för det spöregna, en kväll skulle vi till STS party och det bara öste ner och då var jag glad att jag valt jeans. Men oftast hade jag samma kläder på mig hela dagen, typ linne och shorts eller jumpsuit men ibland blev det lite kallt på kvällen, fast benen tåler mer än armar typ, haha! 

Här ser ni.. klänning, jumpsuit, stickat.. bara ben helt enkelt. Här var vi ju dessutom i vattnet också. Och jag ser himla brun ut?!!?! Åh älskade sommar kom tillbaka.



Kommentarer
Postat av: A

Jag ska till Bournemouth i sommar och jag valde international. Blev det t.ex. att svenskarna var mest tillsammans?
Umgicks man men de som valde classic?

Svar: Har svarat i ett inlägg på bloggen :D
angelicabengtsson.blogg.se

2014-01-01 - 23:02:50
Postat av: ?

Hejsan! Skulle du kunna berätta lite om vad du köpte i England?Lägg gärna ut några bilder också :)

2014-01-06 - 15:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback